3 Ocak 2013 Perşembe

Yeni Yılda Yeni Blog!


Merhaba!
Kafamca Blog'a hoş geldiniz.Yeni yıla gireli bir kaç gün olmuşken blog dünyasına da gireyim dedim ve gördüğünüz gibi girdim.Hayırlı uğurlu olsun!


 Peki bu blogda neler mi yazacağım?Açıkçası bunu ben de bilmiyorum.Adı üstünde "Kafamca" kafama ne eserse (saygı kuralları çerçevesinde) ve bana ilginç gelen ve size de ilginç gelecek olduğunu düşündüğüm bazı bilgileri yazacağım. Daha acemiyim.İlk yazımın biraz kötü olması normaldir sanırım.Umarım ilerleyen zamanlarda daha güzel yazılara yer verebilirim!Şimdilik bu kadar.Sonraki yazılarımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın!

0 Yorum:

Lütfen yazacağınız yorumda argo ve aşağılayıcı kelimeler kullanmayınız.
Yazacağınız yoruma gelen cevaplardan haberdar olmak istiyorsanız "Beni Bilgilendir" yazısının yanındaki kutucuğu işaretleyiniz.Yazdığınız yorum tarafımızca incelenmektedir.Eğer yazdığınız yorum kurallara aykırı değilse yayımlanacaktır.

Yayımlanan yazıları okuduktan sonra okuduğunuz yazılarla ilgili yorumlarınızı bekliyoruz.