8 Temmuz 2013 Pazartesi

Deus Ex:The Fall IOS ve Android İçin Yolda

Deus Ex:The Fall'ın iOS için 11 Temmuz tarihinde yayınlanacak.Oyun,Android ve iOS platformları için yayınlanacak ancak iOS'un önceliği var.
Oyunda eski bir bir SAS askeri olan Ben SAXON’u kontrol ediyoruz.Oyun,Deus Ex: Human Revolution'ın öncesini konu alıyor ve oyunun 6 saatlik bir oynanış süresi olacak. Andoid versiyonun ne zaman çıkacağı belli değil ama onun da fazla uzun sürmeyeceğini düşünüyorum.
Deus Ex: Human Revolution gerçekten güzel bir oyundu oyunu bitirememiştim ama mermi sıkıntısı çok çektim umarım Deus Ex:The Fall’da çok güzel ve akıçı bir oyun olur ve bu arada oyunun fiyatı12.99 TL.



0 Yorum:

Lütfen yazacağınız yorumda argo ve aşağılayıcı kelimeler kullanmayınız.
Yazacağınız yoruma gelen cevaplardan haberdar olmak istiyorsanız "Beni Bilgilendir" yazısının yanındaki kutucuğu işaretleyiniz.Yazdığınız yorum tarafımızca incelenmektedir.Eğer yazdığınız yorum kurallara aykırı değilse yayımlanacaktır.

Yayımlanan yazıları okuduktan sonra okuduğunuz yazılarla ilgili yorumlarınızı bekliyoruz.